Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vilijam Montgomeri: Slobodana Miloševića smo srušili sa 100 miliona dolara

Komentari (24) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 27 oktobar 2010 13:14
Lazar
Kako se uspesno prodaje magla.A to da su ulozili novac u novu "elitu" pa to je poznato svima da njihova demokratija funkcionise tako i nikako drugacije.
Preporuke:
0
0
2 sreda, 27 oktobar 2010 13:44
Miroslav Đukić
Koliko je potrošeno na rušenju Miloševića nije nikakva tajna. Sve stoji na sajtu NDI i IRI.
Preporuke:
0
0
3 sreda, 27 oktobar 2010 13:45
milanč
Ne bi mu verovao ni da kaže da je mleko belo.
Preporuke:
0
0
4 sreda, 27 oktobar 2010 14:44
čitateljka iz Srpske
Zanimljivo je da američki ambasador, koji je vukao
konce u akciji svrgavanja Miloševića (zapravo akciji pokoravanja Srbije), dosta otvoreno govori
koliko je cijenio i cijeni novu političku "elitu"
u Srbiji, ističući u prvi plan veze pokojnog Zorana Djindjića sa Legijom i Čedomira Jovanovića i
sa Legijom i sa Spasojevićem. Još je zanimljivije
da su Čedicine "prljave ruke" u Montomerijevoj
knjizi prošle "filter" u vrhu administracije SAD.
Ne znam kako će Čeda noćas spavati, da li će se
pitati kad mu ističe rok za upotrebu. Još nešto:
za mene neočekivana slika Koštunice u američkom
vidjenju.
Preporuke:
0
0
5 sreda, 27 oktobar 2010 15:20
nataša
Iz ovog intervjua imamo tri nova detalja, koji su pokušaj korigovanja istorije.
Prvi detalj je da ne znaju zašto se Milošević odlučio za izbore. Kako to da ima nešto što Amerika ne zna?
Zatim sledi objašnjenje da ga njegovi saradnici nisu pravilno obaveštavali. Dakle da je pogrešio.
Nije tačno, imao je tačnu sliku i znao je u dva promila, a ne procenta raspoloženje naroda, MA KAKVO DA JE BILO.
Drugi detalj je vezan za odnos Đinđića i Legije, pojačava značaj Legije kao Đinđićevog saradnika i može se reći da ustvari Montgomeri polemiše sa Legijom. Legija svoj odnos sa Đinđićem opisuje drugačije. Očigledno da kroz POLEMIKU SA LEGIJOM koristi i da se kultariše Čede Jovanovića koga gura direktno u vezu sa navodnim, a verovatno i stvarnim organizatorom ubistva Đinđića jer je SUD NAŠAO DA JE SPAOJEVIĆEV KLAN UBIO ĐINĐIĆA, problematizuje uloge DB-ejaca Zvekija, Legije, Toljage i Bracanovića, a što se Zemunaca, Spasojevića, i ostalih tiče izgleda da nema primedbi. Tu Montgomeri podržava Legiju, eto njemu pomilovanja. Polemiše sa Legijinim stavovima, a brani Legiju, kako to?
Treći detalj, navodi da mu je Mirjana Marković rekla da Slobodan ne uzima lekove i da je njegova smrt u stvari samoubistvo. Ako uporedimo taj zaključak sa sadržajima pisma upućenog ruskom ministru Lavrovu i sadržaja pisma upućenog Predsedniku Bušu koje je napisala Mirjana Marković, valjda zna šta je napisala i valjda ima kopiju svog pisma Bušu, a Montgomeri ne zna sadržaj tog pisma, osim ako ga nije otvarao, dakle ako to uporedimo onda ćemo znati da li je Miloševiću uskraćeno lečenje ili je sam sebe ubio. Uglavnom tu nešto žulja Montgomerija.
Meni je samo malo falilo da vidim te kampove u Mađarskoj izbliza, ali moji prijatelji su bili tamo. Bio je kamp i u Rumuniji. Doduše za profesionalce, vojnike i oficire koji su svedočili za Hag. Što te kampove ne spominje.
Na moju dušu tu nepšto curi. Something is leaking. Zaklela se Zemlja raju da se tajne sve saznaju.
Preporuke:
0
0
6 sreda, 27 oktobar 2010 15:23
Dama
Večna slava Slobodanu Miloševiću, kog su izdali ovdašnji kvislinzi, a zemlju i narod doveli do prosjačkog štapa!
Preporuke:
0
0
7 sreda, 27 oktobar 2010 16:01
018
javno priznaju da su ucestvovali u rusenju SFRJ
i niko nista...


i sad se "ostatak" SFRJ lozi kako ih EU zeli i kako ne mogu bez njih.

pobili bi nas sve,samo da budemio njihovi robovi.
Preporuke:
0
0
8 sreda, 27 oktobar 2010 16:28
gavrilo
ovom čovjeku, kome apsolutno ne vjerujem, ne samo da je dozvoljeno da piše nego da i govori "tačno ono šta je u ovom trenutku potrebno" jer se polagano priča otvara a on bi mogao "svojim istinama" ponovo da je zamrsi.jedino što mu ne zamjeram i to cijenim jeste njegova IGRA do kraja u interesu svoje zemlje!
Preporuke:
0
0
9 sreda, 27 oktobar 2010 16:42
Stradija
Za samo 100 mil. dol. dobar biznis su napravili.
Preporuke:
0
0
10 sreda, 27 oktobar 2010 16:55
NV
Gosp. Montgomeri,nama Srbima u Srbiji i svuda gde nas ima, jako dobro su poznate prljavstine i tragediju koji su naneli USA, NATO,EU i njihovi zaljubljenici sa naseg podrucja Srbiji i Srbima. Nije bilo potrebno ( ali ste vec to uradili) da pisete knjigu zbog nas. Ako stvarno zelite da operete savest, i ako ste stvarno postali ljubitelj istine, objavite poverljiva dokumenta preko
WIKILEAKS, tako da ceo svet sazna istinu. Vasu knjigu mozda procita poneki istoricar, ali nece dospeti do sirokih narodnih masa.
Preporuke:
0
0
11 sreda, 27 oktobar 2010 17:21
Jasna
I iz ovog intervjua ,bivseg americkog diplomate,moze se videti da amerikanci vise cene dostojnog protivnika ,nego kooperativne saradnike koje su finansirali i pomagali.
Preporuke:
0
0
12 sreda, 27 oktobar 2010 18:49
Peter RV
Montgomery se pravi lud kad kaze :
"..Tako je opozicija imala kopije originalnog glasovanja, a istovremeno su prije Miloševića znali konačne rezultate izbora"
Nije opozicija imala kopije originalnog glasanja prije Milosevica, nego je to bas i bila strategija 'zute' revolucije da hitno proglasi pobjedu, sto je automatski znacilo 'prevaru Milosevica'. Uz paljevinu skupstine tako se sprijecio drugi krug izbora.
Ambasador prica ruzicaste price za djecu i amerikance.
(Opet moje pitanje, ovoga puta Montgomeriju: gdje su zavrsili onih pet milijona dolara ucjene za hapsenje i urucivanje Milosevica Hagu? Dali to ima neke veze sa ubistvom Djindjica?)
Preporuke:
0
0
13 sreda, 27 oktobar 2010 19:42
dr
Slažem se sa "Stradijom". Bio je to vrlo dobar i isplativ posao - ZA NjIH. I ne slažem se sa komentatorima koji stalno ponavljaju kako mu "ne veruju ništa". Mislim da je g. Montgomeri iskreniji od većine i domaćih i stranih svedoka koji govore o tim događajima. Naravno, ne potpuno iskren, niti to od njega treba da očekujemo. Uostalom, sam je rekao da je rukopis dao na čitanje tamo "gde treba" i da su neki delovi izbačeni. Dakle, sve je jasno. Samo ne bi trebalo zbog toga propuštati priliku da se dosta toga čuje i nauči iz njegovog svedočenja. On je (bio) dobar službenik svoje vlade, ali unutar tih granica uopšte nije bio ekstremno nenaklonjen Srbima. Uostalom, on je zaustavio "Sablju" i danju eskalaciju zamisli Čede-Bebe i ostalih dosovskih jurišnika, on je lično sprečio hapšenje Koštunice itd.
Preporuke:
0
0
14 sreda, 27 oktobar 2010 19:46
Mari
Čemu povika na Montgomerija?
Nije on kriv što su lakomi Srbi, glasajući za kvislinge, izabrali da rade u interesu Amerike!
Preporuke:
0
0
15 sreda, 27 oktobar 2010 19:58
Milena Matić
Oaj naslov "kad ovacije utihnu" zvuči kao "kad jaganjci utihnu" tj. kad nas sve prekoljete onda pričate šta vam je volja...da su Čedi i ruke i savest prljave rekao je sam, i tu ništa novo; da postoje nepoznanice oko Đinđićevih veza sa zemuncima svi su videli kad su se pojavili "nosači kovčega" u direktnom prenosu; da se i dalje ne zna ko je naručio i izvršio ubistvo Đinđića je potpuno očigledno...
Međutim, malo je onih koji znaju da Montgomeri nije samo vlasnik stana u Bgd-u, nego je i vlasnik preduzeća za fizičko i drugo obezbeđenje (banke, institucije što privatne što državne, lično obezbeđenje, itd.) koja je veoma dobro pozicionirana u Srbiji, naročito u Beogradu.
Ko zna, možda je i iza nekih drugih "aktivnosti" o kojima ćemo tek slušati...
Bljutave "oporuke" bivših moćnika, kao Blerova npr., apologetika zlodela i dalje mućenje vode.......dosadno, već smo videli. Hajde da se nadamo da mu je bar proza pitka.
Preporuke:
0
0
16 sreda, 27 oktobar 2010 22:42
kosanka
Gospodine Montgomery,znali smo da je Amerika bila
ukljucena u svrgavanje Milosevica,samo nismo znali
kolika kolicina "prljavih dolara"je bila u opticaju.
To znaci,izabrali ste vasu "demokratsku"vladu u
Srbiji,koja otkad je postavljena izvrsava zadatke,
koje ste joj zadali.Srbiju unistavaju "placenici"
na vlasti,jer treba da se vrati tako "velika usluga
Amerike i EU".Da Srbija funkcionise kao pravna
drzava,Vi gospodine Montgomery i ostali strani
mesetari,davnih dana bi bili proterani iz Srbije.
Preporuke:
0
0
17 sreda, 27 oktobar 2010 23:20
za "dr" i "mari"
Tačno tako. Potpisujem. I zaista nam tu Monti nije ništa kriv.
Preporuke:
0
0
18 sreda, 27 oktobar 2010 23:24
Čika Jova Zmaj
Svima bi bilo bi veoma korisno kad bi ovaj intervju dobro čitali, umesto simptomatičnih komentara čija je svrha pražnjenje na tasturi... Čovek je bio prilično korektan i iskren, a nije morao, obzirom koga je predstavljao u ovoj zemlji. Korektan, jer nam je pojasnio kako trebaju da se ponašaju bivši službenici. Dakle, nema apsolutno ličnih memoara, sve mora da prođe sito države i njenih interesa. Šta je tu sporno? Sem što je sporno da u ovoj državi svako daje sebi za pravo da baci kamen na državu čim mu ona stane na pertlu... A to drugi prilično lako mogu da iskoriste, tj. debelo i koriste. Zato su i smešni svi ovi komentari na račun Montgomerija.
Ne čita se uvek tekst samo od slova do slova... ima nekad ponešto i između redova, samo treba pronaći ono što ti odgovara...
Preporuke:
0
0
19 četvrtak, 28 oktobar 2010 01:25
svjedok
Zasto je Milosevic raspisao izbore zna gos.Mongomeri a odgovor se nalazi u tadasnoj sluzbi bezbednosti ili sadasnoj BIA.
Preporuke:
0
0
20 četvrtak, 28 oktobar 2010 07:36
gavrilo
kako je krenulo na kraju će i DOBAR biti BIl jer je sve radio za naše dobro ali mi to na nesreću nismo prolužili. koliko vidim mnogi su legli na žvaku baš onako kako Monti hoće, odnosno GAZDA...samo napred Srbi pa u Hrvatsku na more...
Preporuke:
0
0
21 četvrtak, 28 oktobar 2010 10:16
mila w.
Ovo izgleda kao da je Srbija 53 drzava SAD, a Montgomeri njen guverner.On bolje zna sta se u Srbiji desavalo i desava, nego sami Srbi.
Preporuke:
0
0
22 četvrtak, 28 oktobar 2010 12:52
Dragoslav Pakić
Posle svega što je napisao i izgovorio veleposlanik Montgomeri može se očekivati da SAD 5. Oktobar proglase za nacionalni praznik - Dan državnosti. Praznovao bi se samo u krugu dvojke. Za američku administraciju događaji u Beogradu su bili samo filmska predstava sa, za njih, srećnim završetkom. Za samo sto miliona dolara ubili su ceo jedan narod i to na odloženo. Egzekucija i dalje traje, a dželati ne traže nikakvu nadoknadu. Konsultantske usluge gospodina Montgomerija su izvanredno delotvorne i na snazi su evo već deset godina. Amerika, dakle, još nije umrla, a kad će - ne znamo.
Preporuke:
0
0
23 četvrtak, 28 oktobar 2010 14:14
TOPOLj
Ja sam samo pročitao naslov ovoga teksta a onda prešao na komentare.A inače,da je 5-ti oktobar bio državni udar u režiji CIE,pa to i ptice na grani znaju.
Preporuke:
0
0
24 četvrtak, 28 oktobar 2010 18:19
Čika Jova Zmaj
Ne radi se ovde niokakvom primanju na nečije žvake. Životno je mnogo bolje slušati i čitati suparnike, one čiji interes suprotan od vašeg nego slušati uljuljkivanja o sopstvenim zabludama. A u tome verovatno i leži odgovor zašto je Milošević raspisao izbore. Očigledno da je imao previše "dobre" prijatelje.
Neko je već gore spomenu... čovek je za interese svoje zemlje odradio posao koji mu je bio dodeljen (a da li je to baš bilo u njenom interesu pokazaće neko buduće vreme). Montiju se definitivno ne može osporiti blagonaklonost prema nama, obzirom na poziciju i suprotnost interesa zemlje koju je predstavljao. Biznis koji je nastavio nakon službe je prilično normalan sled stvari za nekog ko je stekao određeno iskustvo, poznanstva na ovim prostorima. Ne znam samo šta radi Šreder u upravnom odboru Gasproma ili već čega je...
Ovaj intervju samo može da nam posluži da naučimo šta i koliko može da priča jedan bivši službenik države. I to za mene njegova najveća vrednost... intervjua, da ne bude zabune.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner